söndag 15 februari 2009

Musik...

Det är konstigt det här... Röken och lukten har försvunnit, men musiken är kvar. Den är på hög volym, ändå skulle jag inte kunna säga vilken musik det är. Är det rock, klassiskt, pop eller kanske punk? Har ingen aning, jag kan inte sätta tummen på det. Volymen gör att jag ibland får be människor upprepa vad dom säger för jag hör inte över skvalet...

Annars har jag känns mig missmodigt rastlös idag, trött men ändå orolig i kroppen. Har känt för att vila, men inte kunnat ligga många minuter innan jag blivit tvungen att gå upp. Min läkare skulle kallat det gas och broms samtidigt, och det betyder att jag är påväg in i ett maniskt/hypomaniskt skov men samtidigt är nog medecinerad för att hindra det. Fruktansvärd känsla är det i alla fall.

Until next time/Marit

2 kommentarer:

  1. Hej min goa vän!
    Jag ville bara säga att jag ALLTID finns här för dig!
    Kramar i stora lass
    //M

    SvaraRadera
  2. Men de är så konstigt att läsa om alla dessa "tankar" som finns hos dig eftersom de inte är nått jag visste att du hade. Ja som föregående skrivit... JAG finns här för dig nästan ALLTID!!!! KRAM

    SvaraRadera