måndag 16 februari 2009

Irritationsmoment i vardagen

Hej igen!

Tänk att små små saker kan reta gallfeber på en. Just nu är jag mest irriterad på att mina ben känns som blyklumpar på grund av en biverkan av en medicin. Känns som om jag sprungit tio mil konstant, stel och kantig som en pinne och inget finns det att göra åt. Det är bara att gilla läget och vänta till det går över (det kan ta ett par veckor enligt dr P).

Sen har jag blivit bjuden till en kompis till veckan då vi ska dricka lite alkohol och prata livets stora frågor, ni vet lösa världens problem och så vidare. Frågade dr P om det var ok att dricka... "Jo, en öl till maten kan du ju ta"... Jamen så trevligt då. Inte för att jag hade tänkt mig någon storfylla men NÅGOT mer än en öl till maten hade jag väl planer på.

Sedan retar det mig att jag med mitt dåliga minne GLÖMDE anmäla till Rättvik! Jösses! Jag som hade lovat min vän att ställa ut tillsammans med henne, jag känner mig som en generalskurk... Måntro om hon nånsin pratar med mig igen=S

Tudeloo/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar