tisdag 21 april 2009

Trött... Törstig...

Jag är så trött. Så trött att jag knappt ser tangenterna och knappt orkar skriva. Många stavfel blir det. Hur kan jag vara så här trött?

Dels så var jag väl uppe lite länge igår, sen så har jag sovit dåligt och blivit väckt ett par gånger. Men jag borde ändå inte vara så HÄR trött tycker jag, det är knappt jag kan hålla mig vaken när jag skriver.

Dessutom är jag extremt törstig och torr i munnen. Det spelar ingen roll hur mycket jag dricker, törsten försvinner inte. Detta är ju i och för sig inget nytt fenomen, extrem törst lider jag ju av nästan varje dag. Jag fick rådet av min kontaktperson att skriva upp hur mycket jag dricker, varje glas, varje klunk, varje flaska för att se hur mycket det är. Det dygnet jag mätte kom jag upp i 5,2 liter vätska! Och ändå känner jag mig inte otörstig.

Just nu sitter jag och äter en banan och dricker en blåbär-hallonsmoothie. Det är en lite udda kombination men faktiskt riktigt gott. Det får bli min lunch idag. Dom säger ju att man blir piggare av frukt, så då borde jag ju hoppa och studsa här om en stund, eller hur?!

/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar