lördag 18 april 2009

Sålt min bil, köpt en ny



Jaha, så har det gått några dagar till då. Mitt humör har varit ganska jämt under de senaste veckorna tycker jag, kan bero på nya medicinen Zyprexa. Har börjat med den nu även om jag vet att den kommer få mig att gå upp ännu mer i vikt. Nåja, det är väl smällar man få ta då antar jag, om man vill må bra...

Sålde bilen i förrgår, förresten. En Volvo. Hittade sedan en Mondeo hos en bilhandlare i Borlänge igår, som jag köpte. Helt underbar bil! Jag bara sitter och njuter när jag kör den. Sen så är det gott om plats för både oss och Jemma i den, och det var ju en förutsättning för att det skulle bli köp. Hundgaller fanns det i också, så det behöver jag inte bry mig om att köpa och montera.

Känner mig trött idag, har inte sovit så jättebra inatt. Var väl för exalterad över bilen, kan jag tro. Vill ut och åka hela tiden, hittar på små ärenden, hihi....

/Marit

1 kommentar: