torsdag 23 april 2009

Läkarbesök och annat

Hej...

Har varit på besök hos den underbare doktor P idag. Diskuterade Zyprexan, fördelarna gentemot nackdelarna. Jag känner mig ju stabilare sedan jag började med den och synerna har ju försvunnit till stor del MEN jag har gått upp ganska mycket i vikt på den korta tid jag har stått på den och det var ju likadant förra gången. Tyvärr ÄR jag väldigt biverkningskänslig och det är ju därför det har gått så lång tid och vi fortfarande inte har hittat en fungerande behandling med godtagbara biverkningar. Det är drygt... Hade jag inte varit så känslig så hade jag kanske haft ett helt annat liv idag.

Hur som helst så kom vi inte fram till något beslut utan vi ska höras efter helgen är det sagt. Vi får väl se hur det blir. Jag känner mig lite låg efter allt dillande om mediciner fram och tillbaka. Det hade varit så mycket enklare om jag bara behövt Litiumet som de flesta andra bipolära...

/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar