tisdag 14 april 2009

33

Idag fyller jag 33 år. Känns inget annorlunda ännu i alla fall. Men å andra sidan så är det bara en siffra, och bara en dag som vilken annan.

Vissa påstår att jag redan är tant, andra säger att 33 är ingen ålder. Jag menar att man är så ung som man gör sig, och som man känner sig. Vilket innebär att jag vissa dagar är 100 och andra är 25...

Jag tror inte jag har haft nån 30-års kris ännu faktiskt. Och det beror nog på att jag egentligen inte tycker att 33 är någon ålder. Jag tycker helt enkelt inte att jag är gammal. Min mamma är 63 och jag tycker inte att hon är gammal heller =).

Grattis till mig själv, jag har överlevt ett till år! Hurra!

/Marit

1 kommentar:

  1. GRATTIS!! Hoppas "din" dag blir en kanondag från och med nu iaf..... Kramar Sandrah

    SvaraRadera