onsdag 8 april 2009

Cykeltur och prommis

Jag skulle ta en prommis med Jemma och dottern är hemma från skolan för att hon är förkyld, så hon fick följa med. Hon tycker att det är extremt tråkigt att promenera så cykeln fick komma fram. Se så stolt hon är! Jemma fick gå med klövjeväskan och det är hon så nöjd med så. Det var kallt och blåsigt idag så vi var båda två röda om kinderna när vi kom hem. Jemma gick raka vägen till bäddan och gosade in sig i täcket, det är en riktig madam det där=).

I går kväll skulle jag laga middag och fick en så hemsk ångestattack så det bara inte gick. Fick svårt att andas och skakade i hela kroppen. Ringde mamma för att "prata bort" attacken, men hon var inte hemma, sen ringde jag Maria, och hon kom över och gulle henne, hon gjorde mat åt oss. Vet inte vad jag hade tagit mig till utan Maria!

/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar