onsdag 15 april 2009

Min dag

Hej...

Har haft en semi-bra dag idag. Började med ett energiryck direkt och åkte och tvättade bilen på morgonen, sedan åkte jag hem och knäppte några fina kort på den. In och la upp en annons på blocket för vi tänker sälja den.

Elin var hemma idag för hon mådde dåligt, så hon fick se lite på TV medan jag fixade köket (var kommer all disk ifrån?!) och sedan tog itu med tvätten. Det ringde en karl på annonsen ganska omgående men han var nog mest ute för att snacka... Ut med Jokke och Jemma, var för sig, och sedan tog jag och Elin en kort cykeltur, för jag ville att hon skulle komma ut i friska luften lite i alla fall.

Blev lite ledsen efter ett bråk med sambon, så jag tog Jemma med mig ut i skogen så jag kunde tänka lite. Andas frisk luft och klafsa runt i skogen rensar tankarna bra, tycker jag.

Hämtade Egon på dagis, han hade haft en bra dag (gympa, det tycker han är kul) och efter det var det bara att åka hem igen. Sambon fick ta sig iväg för att handla, och sen kom två kompisar över och käkade tacos med oss. Det var supertrevligt! Pratade lite strunt ett tag efter maten, och nu sitter jag här.

Det var min dag, det.

/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar