torsdag 5 mars 2009

Saker ni inte visste om mig

Hej!

Sitter här mitt i natten och kom på att jag kan skriva ner några saker i punktform som ni inte vet om mig. Om jag kan hitta tangenterna, för jag är ruggigt trött...

  • Jag har två mellannamn, båda mycket vanliga, till skillnad från mitt lite ovanligare tilltalsnamn.
  • Jag är mjölkoman! Älskar mjölk, dricker helst mjölk till maten även till sån mat där andra hävdar det passar bäst med annan dryck.
  • Jag gillar inte vin! Huga och blä, jag har försökt att lära mig, men det går inte...
  • Jag gillade att skriva när jag var liten, satt alltid och filade på någon historia, oftast om hästar, och några orginalalster finns fortfarande bevarade i min farmors bankfack.
  • Jag är egentligen kvällsmänniska men alla mediciner har gjort mig kvällstrött, ofta är jag dock, som nu, uppe och far om nätterna.
  • Ska det vara alkoholhaltigt så dricker jag helst Lapin Kulta eller Jägermeister/RedBull. Det senare får mig verkligen att vara vaken hela natten =).
  • Jag gillar att läsa, gärna kriminalronmaner.
  • Jag är 172 centimeter lång.
  • Jag är helt okunnig om datorer.
  • Jag tror på mjuka metoder inom hunduppfostran.
Så, nu vet ni lite mer om mig, inte bara det nattsvarta...

/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar